Tema: Re: koks galėtų būti taupios lemputės laiptinėje tvirtinimas kd neišvogtų?
Autorius: Ziogas
Data: 2010-01-18 13:58:32
> nebūna lempučių, su kokia "blake"? :) čia grynai dėl įdomumo pastatyčiau,
> įdomu, kurie tie kaimynai tokie "nekokie"...

Liuks ideja, tik nezinau, kaip realizuoti.
As buvau padares tyrima savo laiptineje del reklamu.
Situacija tokia, kad i pasto dezutes ateina kruvos spamo - lankstinukai
skrajutes ir t.t.
Dalis kaimynu jas piktybiskai iseme is dezutes numeta salia dezuciu ant
palanges arba ant zemes, arba sukrauna i viena nenaudojama pasto dezute.
Kita dalis aisku tvarkingai ismeta namie.
Aisku visi geruciai ir visi piktinasi, kad laiptineje siukslynas.
Prisirinkau as reklamu, nepastebimai kamputyje pazymejau buto numeri ir
sumeciau atitinkamai. Rezultatai paaiskejo gana greitai. Kai kas nustebino,
kai kas ne. Bet faktas, kad blogieciai yra tie, kas labiausiai aiskina.
Patys daro, o po aiskina, kokie visi blogi, kokia chujova laiptine ir t.t.