Tema: Re: Santechninis klausimas
Autorius: bzik
Data: 2010-01-18 11:39:00
gal paieskojus ir yra, bet kazin ar tau kas pusmetri parduotuvej atpjaus. Klausimas del islankstymo (manau rankomis sunkiai) ir kaip tu ji prijungsi (tarpines).
Jei truksta priejimo, tai su stabiliu vamzdziu bus knysliavos. Ziurek paprastai. Pirmam kartui imk gofra. Jei eigoje paaiskes, kad netinka (uzsinesa), tada galvosi kaip islankstyt paprasta vamzdi.
Gal ne pats geriausias variantas (nera vientisumo), bet  gali pasvarstyt ir toki - vienoj vietoj, kur buvo durnas priejimas, pas mane yra sukonstruotas mazgas is kokiu 5 ivairiu alkuniu :)