Tema: Re: nuotr.
Autorius: servisas
Data: 2010-01-16 13:51:39
kai ismesi virsutini siurbli is viso bilibirda gausis, nes priklausomai nuo
ketureigio padeties keisis srautas per radiatorius.
Nelabai isipaisau, ka tenai veikia tas ketursakis be maisytuvo.
Zodziu sistema as pavadinciau "pakeliui i kosmosa". Kita vertus, jei butu
brezinys, gal butu aiskiau, nes nelabai ka cia pavyksta iziureti.