Tema: Re: Gyvsidabris
Autorius: AuriZzZ
Data: 2010-01-15 13:28:30
šeip yra atleikų surinkimo aikštelės, tai juose surenka, į konteineri gal
nemesk. Aš net manau nunešus į kokia poliklinika ar ligonine turėtų paimt,
jie gi nuolat atsikrato įvairiom pavojingom atleikom, tai ir ta priglaustų
manau..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4774 (20100115) __________

http://www.eset.com