Tema: Re: req, instrukcija kaip kurenti kieto kuro katila
Autorius: RamuX
Data: 2010-01-15 08:49:26
pas mane grandinele sureguliuota taip, kad oro padavima uzdaro prie 70, bet
priklausomai nuo vejo lauke ir kamino traukos tai svyruoja tarp 65-80.
kamino (ikurimo) sklende atidarau kai reikia imesti kuro, tada neprieina
dumu i patalpa, o visu kitu metu pilnai uzdaryta, nes tada isnaudojami visi
katilo privalumai. antrinio degimo skyles sonuose ir man pasirode
nereikalingos.