Tema: Re: Kambario oro drekintuvas?
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-15 01:02:33
Dar321 rašė:
> Viskas priklauso nuo akvariumo dydžio ir jis turi būti atviras (be
> dangčio) arba dangtyje sumontuoti ventiliatoriai. Maniškis ~100L
> jūrinukas išgarina 1,5-2L per parą, bet tokio pat dydžio gėlas tiek
> tikrai neišgarins.

Tai aš tau galiu tiesiai šviesiai atrėžti -- ventiliuojamame bute,
žiemą, tegali gėrėtis tuo akvariumu, nes drėkinimo funkcijos jis beveik
jokios neatlieka (20 m^2 kambaryje nesugebėtų pakelti RH nuo 20% RH iki
25%, nebekalbant jau apie orlaidės/lango atidarymą pravėdinimui (kas
reikštų, jos visas tavo akvariumo sudrėkintas oras išgaruoja per 2
minutes ir tai jis vėl atstatys po dar ~10 h)...