Tema: Re: Q: malkos rastais
Autorius: renookas
Data: 2010-01-14 15:03:38
ziurint uz kiek pigiau:) pigiau nei degalinej tai maximoje:) tik ziauriai
akis dumai grauzia:) (beje kaip tik akcija 5,99)
O siaip strielciu lentpjuveje 4,20 LT. Galvoju pasokti kokia diena
pasikrauti. Pigiau kol kas neradau. Bandziau sieno briketus bet daug
siuksliu kurios paskui oro i peciu nebepraleidzia man.