Tema: Re: pagaliukai ikurimui - kur?
Autorius: Raulis
Data: 2010-01-13 17:57:45
Aš židiniui užkurti naudoju senukuose pirktą briketą panašų į malką. Ten iš
tiesų parafinu ar kitokiu chemikalu sulietas durpių ar pjuvenų briketas.
Skirtas ilgam degimui. Svarbiausias privalumas, kad galima nusipjauti peiliu
gabaliuką, kuris labai lengvai užsidega ir dega pakankamai kaitriai ir
ilgai, kad uždengtų ir nevisai sausas malkas. Žodžiu, su laikraščiu
nepalyginsi.