Tema: Re: kokie sienu apdailos sprendimai prie pirties krosnies
Autorius: pablas
Data: 2010-01-13 12:47:41
Linelis rašė:
> prisidedu prie klausimo
> pas mane pirtele rastine, lengvos konstrukcijos, pastatyta ant blokeliu.
> Pecius pastatytas kampe, aplink mediniu rastu siena.
> 2 sezonus naudoju, ale visalaik sergu paranoja kad neuzsidegtu.
>
> koks paprasciausias ir pigiausias apsaugojimo sienu budas?
> Aciu

   Jei per du metus nesudege, matyt, krosnis nera pernelyg karsta.

Visi rimti krosneliu gamintojai nurodo minimalu atstuma nuo mediniu
pavirsiu.I tai ir reiketu atsizvelgti. Jei maziausia atstuma reikia
sumazinti, daromas atspindintis ekranas, siluma izoliuojantis ekranas
arba siluma absorbuojanti siena.

  Tavo atveju geriau tiktu pirmasis. O realizuojamas paprastai: ant
metalinio karkaso tvirtinamas koks nors nedegus lakstas.O gal net ir du
lakstai su tarpu.