Tema: Re: Del baldu kainos skaichiavimo
Autorius: Deep
Data: 2010-01-13 01:24:10
skaitau baldu amortizacija 5 metai, tai 6 metu baldai yra 0 vertes.
o jei visgi norit skaiciuoti - tegul kielkvienas siulo sao kaina, kas daugiau pasiulys, tam i atitenka. Suma po to dalinat is 2 , skirtuma dengiat grynais.
pvz tu sakai - virtuve verta 2000, o  tavo brangiausia sako - virtuve verta 3000 , tai tegu ima ja ir atiduoda tau 1500. Na ir taip su viskuo, gale suvedant balansa ir dengiant skirtuma.

--
http://www.addurl.tel