Tema: Re: laminatas ant linoleumo? kaip?
Autorius: Salas
Data: 2010-01-12 12:54:23
Mano senam bute buvo panasi situacija. Tai lupau visa linoleuma lauk, ir
dejau pati storiausia paklota, kad siek tiek pasilygintu grindys. Bet
sudejus laminata, vistiek kaikuriose vietose jautesi, grindu nelygumai.
Dabartiniam bute liejau grindis, nes islupus senas medines, pasirode, kad
per viduri eina 40 cm plocio ir 3 cm aukscio betono plokste.