Tema: Re: dujinis katilas
Autorius: servisas
Data: 2010-01-12 11:03:44
Kuo zemesne temperatura katile, tuo didesnis temperaturu skirtumas tarp
dumu/vandens, tuo geriau nuiminejama siluma, tuo saltesnis dumas.
Todel kaip darai, taip ir yra geriau- termostatai atsukti, o temperatura
reguliuojama su katilu. Tik ne kiekvienas turi kantrybes katilu temperatura
reguliuoti kiekviena karta, kai lauke temperatura pasikeicia.