Tema: Re: sildymo paleidimas ziema
Autorius: servisas
Data: 2010-01-12 09:19:10
Tai kad labai jus cia sudetingai. Pradziai pripildai katila, pakuri trumpam,
kad pasiltu vanduo, po to padarai viena maza zieduka, ta uzsildai kaip
reikiant ir po truputi po truputi visus ziedus paleidi. Nereiks nei
antifrizu, nei "patranku" kokiu. Pavarysi silta vandeni po visa nama ir
silta bus moment. Na, o jei vamzdziai kiauri kur, tai jau...:)