Tema: Re: del pirties krosneles
Autorius: pablas
Data: 2010-01-12 07:16:52
elipse rašė:
> Tai as su tuo sutinku ir pritariu, kad kuo daugiau akmenu - tuo geresne /
> malonesne pirtis.SKAMET tuo ir pasizymi, kad ju krosnelese dadama daug
> akmenu. Mano nuziuretame modelyje - apie 80 kg.

  Deja, su akmenimis truputi kitokia matematika. Skaiciuoti reiketu tik
akmenis, esancius krosneles virsuje. Tie, kur is sonu nebus pakankamai
karsti. Skamet - tai ta pati harvia, tik vietoj metalinio apvalkalo turi
tinkla akmenims.O tai jau daug geriau. Taciau pirtis vistiek bus
perkaitinta, o gara turesi nuo metalinio krosneles pavirsiaus, ne nuo
akmenu. Teks nuolat kurenti, todel kamina reikia gerai izoliuoti.

  Deja, rinkoje praktiskai nera krosneliu pirciai, o tik "saunai".