Tema: Re: stogo siltinimas/sumustinis
Autorius: ricard
Data: 2010-01-07 19:38:37
Pagal technologija tarpas tarp pleveles ir difuzines privalo buti.
Paziurekit bet kokiam
stogu tinklapyje.
Skarda, makaronai 3x5, difuzine, gegnes, vata, bruseliai 5x5 vertikaliai,
vata ir kondensacine plevele 200mk. paskui gipsas arba osb.
Susirinkusi dregme ant kondesacines pleveles isgarinama per vata ir per
difuzine nuteka i lataka.
Kiek teko daryti visada dariau taip.