Tema: Re: Taupymo šildant dujomis teorija?
Autorius: baltai
Data: 2009-02-23 23:36:24
Pries pasirenkant deti elektronini papildoma reguliatoriu/valdikli ar
nedeti, reiketu ivertinti vandens kieki magistraleje ir griztamuju vamzdziu
ilgi, bei turi (mazdaug). Jei vandens magistraleje daug (senas vamzdynas),
tai papildomu reguliatorimi valdant ivyks toks dalykas: namas ves ir tarsi
taupysi saskaita
stovincio katilo, tuo paciu atves sistemoje vanduo, bet kai tik
reguliatorius uzprasys pakelti temperatura
patalpoje, katilas prades veikti ir visa sutaupyta duju kieki sudegins
beisildydamas vandens sistema.
Ir tik isilus sistemai, pastaroji prades sildyti nama.
 Siaip, katilui veikiant minimaliu rezimu jis veikia taupiausiai, bet ir
silumos gali trukti.
 Ir dar, jei griztamieji ilgi ir juose nemazas turis vandens, tai griztamas
vanduo, kol dateka, katilui signalizuoja
apie atsalusia sistema ir pastarasis pradeda veikti, nepaisant to, kad
galiniame atidirbusio vandens
taske (iki griztamojo) dar pakankamai siltas vanduo..

 Bet jei visur ploni vamzdeliai ir vandens turis mazas, papildomas
valdiklis - iseitis.
Pvz. pas mane sistemoje apie 350l vandens... As valdiklio statytis negaliu,
nes vien tik
sistemai isildyti katilas sudegina 5-7 kubus duju, o veikiant stabliai -
15kub per para.
Namas ~200kv.m.