Tema: Re: vidaus duru Kaune
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-23 18:23:54
kai rinkausi i rusi duris tai is estisku dazytu (man tai jos labai padoriai atrodo) geriausias kainas pasiule saunita ir dorvila (kainu skirtumas 50 lt ribose). O kiti, nepamenu pavadinimo pasirode issisokeliai su savo kainomis :) O durys visur buvo tos pacios.
Beje, dorviloje nusipirkauir faneruotas duris, nors buvau suplanaves imti is seniu klasika modeli, bet pas juo spamciau graziau faneruotas. Kaina nedidele, o durys tikiuosi tarnaus daug ilgiau nei laminuotos. Komplektas gaunasi apie 400 lt.

T:)