Tema: Re: senu pamatu hidroizoliacija
Autorius: Raulis
Data: 2009-02-23 13:34:40
Sunku ka nors pasakyti. Gali buti, kad dregme kyla kaip tik pro grindis.
Siaip, jeigu pro rusio sienas vanduo nebega, tai gali padeti ir teptine
hidroizloaicija is vidaus, taip pat hidroizoliacija ant grindu. Jeigu jau
darysi drenaza, tai veikiantis drenazas perimetru tikrai gali pazeminti
gruntinio vandens lygi. Tokiu atveju neliktu vandens spaudimo ir pakaktu
vidines hidroizoliacijos. Kainuotu pigiau negu visus pamatus perdarineti.
Zinoma, reikia aplink pastata gera nuogrinda isirengi. Virs drenazo turi
buti supiltas gerai drenuojantis gruntas.