Tema: Re: tiems kas naudoja Atmos DC40SX
Autorius: Jesus
Data: 2009-02-23 13:30:04
dar vyksta pazinimo dziaugsmas nors jau turim apie 4 menesius ta katila.
pries tai buvo kazkoks nerealus didesnis (nebepamenu pavadinimo) tarnavo 13
metu

kadangi cia uosvio darbo zona tai as per atstuma jo vardu klausineju
susireguliavimui.

esme kad namas apie 385 kv m.
sildomos ploto siuo metu rusys + pirmas aukstas apie 200 kv m.. jei palesti
sildyti visa nama tai +/- turbut katilo galingumas ir gausis ir dirbs ant
ribos

kai labai salta kuriamas 3 kartus su pilnom ikrovom. su senu katilu budavo
praktika kad prikrauni isidega ir praktiskai palieki savieigai. su atmos tai
jei palieki savieigai tai ventiliarotirus ten tusciai visas malkas isdegina.
palaikom rezima irgi toki kad isikurus ir t.t. jau kai viskas link pabaigos
tai uzdarom oro sklende ir paliekam smilkti. vakare palikus ryte anglys
lieka ir lengvai isidega. idealiausia turbut butu tokiu greitu degimo kad
sildytu 2 dideles akumulaicines talpas is kuriu sildytis savaitgali galima
butu visa

o siaip tas katilas labai greitai uzkaitina temeperatura. buvo bajeris kai
pagrindiniu rezimu dirbant dingo elektra. tai siurbliai nevarinejo vandens
ir buvo kilus gresme kad plastikiniai vamzdziai nuo temperaturos issiskes.
gerit atsirado.

dabar stovi UPSAS.

tiesiog vyksta derinimo darbai ivairiu rezimu ir pavidalu siekiant
optimaliausio degimo sildymo, tai eksperimentuojam

bendra katilines schema: atmos katilas, dujinis katilas (isvaziuojant
ilgeliau paliekamas palaikyti temperatura. elektrinis boileris. kai mazai
poreikio ir pigesne elektra vandeni sildo elektra su savaitine laiko rele

jesus