Tema: Re: Vonios apipurskimas
Autorius: Ostapas
Data: 2009-02-23 07:29:44
Kažkada chebra statydama vonią sakė, kad geriausiai apsipučia tokiu būdu:
1. pripili pilną vonią vandens
2. dedi makroflekso balioną po ja
3. laaaabai atsargiai balioną prakerti (vinim ar kažkuo panašiai).
JOKIU BŪDU negalima sumaišyti 2 ir 3 žingsnių, nes tada gresia viso
neuždengto kūno depiliavimas, vonios kambario perdažymas etc.

Šiaip man šitas metodas pasirodė truputį archaiškas, tad teko tiesiog
lipdyti makrofleksu polistirolą apvertus vonią.