Tema: Re: Gerybes uz malkas! Tik Vilniuje!!!
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-01-07 08:17:39
Fengsui fainas dalykas, mano viena pazystama susirgo absoliuciu fengsuizmu,
tai mes labai fainu situaciju prisiziurejom, pvz darbe visi dirba, o ji
atsisedo priesingai nei visi, nes pagal fengsui reikia dirbant ziureti i
kita pasaulio puse (zinoma ji daugiau ten nebedirba).
Uzejo ji karta pas mus i svecius ir ziuri i virtuves liustra, pasak jos ji
lygtais ir nebloga, bet jai reikia kristoliniu pakabuku, tada butu pagal
fengsui, tada valgydami prie stalo gautume daugiau energijos. Tai as sakau
blyn kiek as energijos sudeginsiu juos valydamas? Matyt atsakymo nebuvo jos
fengsui knyguteje, todel as jo ir negavau :) Aplamai pagal fengshuistus, man
reiketu iejima pasidaryti is kitos puses, matyt per kaimynu sklypa, nes pas
mus iejimas is siaures.