Tema: Re: Q: del liuminiscenciniu vietoj halogenu
Autorius: Gražvydas Valeika
Data: 2010-01-06 23:13:13
On 2010.01.06 22:46, Dainiushas wrote:
> nžn... mano nuomone, halogenams nelabai yra alternatyvų.....

Na nepersu niekam. Pats nusipirkau bandymams - kai pribadyta tu halogenu
be proto (GU10, be transformatoriu 220V), tai be energijos sanaudu, mane
vos ne labiau kniso masinis halogenu perdegimas (bandyti Osram, GE,
Brilux - beveik be skirtumo). Gal elektrikas ka pachalturino, ar siaip
karma tokia - bet uzsiknisau juos keisti - tai pradejau i perdegusiu
vietas sitas liuminiscencines bandyti, masinio zibinimo vietose. Dar nei
viena neperdege - statistika  nepatikima - nefiksuoju ju naudojimo
laiku, ir isvis sitie bandymai tik si rudeni prasidejo - bus matyti...
Su 12V halogenais tarnavimo laiko negaliu palyginti, neturiu nei vieno.