Tema: Re: akmens anglis. kur pirkti?
Autorius: gintasma
Data: 2010-01-06 17:02:02
Na, pasibandyt manau reikia nusipirkus :)
nepirkus nelabai iseis pabandyt. 2 rusis isbandziau, dega. Su savais
priciudais, bet dega. Pirma diena puikiai, antra diena prislopsta, po to 3,4
dienas vel puikiai dega (kazkaip pradeda anglies dujos skirtis ish gilesnio
sluoksnio, o tos dujos perejusios pelenu sluoksni, dega labai melyna
spalva), penkta diena jau vel slopsta (arba sesta, ziurint kaip orai).