Tema: Re: Namuose sausa. Kà daryt?
Autorius: Gipsas
Data: 2010-01-06 16:41:13
tai dar normaliai, jei 40 proc. siaip jau 45 bent jau turwtu buti...pas mane
visur sildomos grindys, tai per didelius salcius kai pradeda sildyti,
ganetinai issauseja iki 25-30 proc.
tai zinai kad darau, skalbinius ant dziovykles isdziaustom periodiskai,
grindis dazniau paplaunam...ir nauda ukiui ir sveikatai..:)