Tema: Re: durnas klausimas.. i Lenkiją nebevažinėja chebra?
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-01-05 16:50:41
Pradejom i Lenkija vazineti apsipirkimams dar 1997m gale, kai pirmagimiui
buvo pusmetis. Prasidejo nuo pampersu, rubeliu, etc. Taip ir tesiam sia
praktika. Visais laikais - ir kai zlotas 1,10 lito kastavo, ir kai 0,70
tekainavo. Vaziuojam reguliariai kas 3-4 savaites, isleidziame 900-1000 Lt.
Uztenka sau, lieka dar mociutems ir seneliams. Kai kuriu poziciju (miltai,
cukrus, makaronai, kruopos, sviestas) uzsiperkame 3-4 menesiams, didziuma  -
menesiui.
Toliau Bialystok nevykstame, bet ten irgi tik kas 5-6 karta. Tipinis
marsrutas siekia Suwalki, Augustow, Olecko arba dar iki Elk.
Kazkada, gerbuvio gerejimo metais (2004-2005) buvome aptinge ir ememe visa
maista bei buities reikmenis pirkti lietuviskuose tinkluose. Seimai
"prasimaitinti" (4 asmenys) isleisdavome 2200-2600Lt/men. O perkant
Lenkijoje visais laikais (ir prie brangaus zloto, ir dabar) "telpame" i
1000-1100 Lt. Va ir visa aritmetika. Tipinio vaziavimo kuro islaidos sudaro
70Lt. Sia suma per LT ir PL kainu skirtuma "atperka", pvz. 5kg kalakutienos
krutineles file isigijimas. O visi kiti pirkiniai jau "eina i pliusa".
Ir kol sios svarstykles bus nulinke Lenkijos naudai, tol bet kokie
sapaliojimai apie patriotizma ir pirkima cia yra beprasmiai.
Esame tipine lietuviska seima ir tam, kad pavyktu kasmet susitaupyti bent
porai kelioniu (vienakart palmes, antrasyk - i kalnus), vienam-kitam buities
prietaisui ar kasmetinei kukliai investicijai i kaimo sodybeles gyvasties
palaikyma, privalome kasdien skaiciuoti. Seimos pajamos niekingai mazos,
todel ir rinkomes bei tebesirenkame Lenkija.