Tema: Re: Kaminas zidiniui
Autorius: Blinda
Data: 2010-01-05 09:21:26
Eimaz tiesa raso. Dauguma iprastu zidiniu reikalauja 200mm dumtraukio. Gali
ir per 100mm jungti, bet tada turesi bedu arba reikes priverstinai
istraukineti, o tai jau pornografija ir daiktu normaliai nesinaudosi. Kitas
varinatas ieskoti konkretaus zidinio modelio, kuris tave tenkintu ir galetu
buti jungiamas per 160mm idekla ir tada spresti.
Bliamba kaip issidurei del to Roku keramikos "ideklo", as kazkada ir toki
varianta svarsciau....
Dar variantas gal su kuo sutartum del kokio 180mm ideklo padarymo (vis
mazesnis skirtumas). Tada kils klausimas ar igrusi i skyle ypac jei bus
kokiu kreivumu.