Tema: Re: skalbiankes tenai?
Autorius: Sail
Data: 2010-01-04 15:25:15
Turejau tokia problema. Sprendziau taip:

perkam lemonoj ar kitur toki, kuris vizualiai dydziu bei prijungimu panasus,
galingumas dideles reiksmes neturi, visi plius minus tas pats, ar 1.9, ar
2.2 kW esmes nesudaro.

Deja nauju tenu tarpines kazkodel pasidariusios gryno konuso formos, tuo
tarpu originali teno tarpine yra su susiaurejimu viduj. Ko pasekoj naujas
tenas nesilaiko jam skirtoj vietoj.

Todel naujo teno tarpine teko nulupti ir ismesti, ir uzdeti sena originalia.
Keitimo proceso metu kaip iranki teko panaudoti ir kampini slifuokli.
Uztat veikia jau keli metai.