Tema: Re: reikia priesgaisriniu duru arba tik sertifikato
Autorius: Kurmis
Data: 2010-01-03 18:25:21
man tinka ir nedazytos ir pan. tiek kad noriu arba tikru EI-60 standarto
duris arba tik sertifikata ir pas pazystama pagamins uz kelis kart pigiau
tokias duris. tiek kad truktu popieriuko.
mano atveju pirmoj vietoj kokybe, sekantis reikalas popieriai. vistik gaisro
atveju kad draudimas liktu sotus ir manes nesuestu.
Kurmis