Tema: Re: elektra daugiabuty
Autorius: Evaldas
Data: 2010-01-02 19:12:13
Prašyk techninių sąlygų iš RST. Greičiausiai pasiūlys tau už savo pinigus atsitemti naują kabelį nuo el. skydinės esančios kažkur rūsyje iki savo aukšto. Visą tai suderinti su namą eksploatuojančia tarnyba. Skaitiklį (jei reikia) RST pakeis patys. Automatą prieš skaitiklį irgi tu pastatysi, tie automatai kurie bus už skaitiklio niekam neįdomūs, nori keiti nori ne. Šiaip tai nelabai bus prasmės juos apskritai palikti.