Tema: Re: Q: gipsas prie medinio karkaso
Autorius: dz
Data: 2009-12-29 23:33:49
tai geriau apsisildyk is lauko viena siena pradziai, cia su salyga jei
planuoji tame name gyvent ilgai, jei tumpai tai nusipirk el radiatoriu is
sildyk vaiku kamdari. Sildant is vidaus gali persikelt rasos taskas i
atitvaros vidu su visom savo pasekmem. O jei jau tikrai sugalvosi sildyt is
vidaus ir jei siena ten pas tave aplamai murine tada klijuoti puta tiesiai
ant sienos, prismeigiuoji, storai uzarmuoji ir netrankai sienu smailiais
kampais..