Tema: Re: termovizorius
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-12-21 20:44:45
per mazai buvo like laiko susiorganizuot, gal ne visi perskaite laiskus.

siaip mane irgi sis projektas domina.
reiketu viena daugiabuti vilniuje naujamiestyje paziuret.
hm, cia galetu koks naujamiescio bustas pasiemes toki aparata per visus
namus apeit. iseitu po pora litu nuo buto. o tai dabar vienam uz visa nama
moket kazkaip neidomu :)

--
Vaidis OK
699-47828