Tema: Re: Ravak duso padeklas
Autorius: Good
Data: 2009-12-21 20:20:03
Siam momentui sugalvojau pemiau ta tvirtinimo plokstele cinkuoto metalo su
daug skyluciu kur dviem medzio gabalam sujungti ir ja pasiaurines
pritaikiau, bet dar neatsisuka padla, tikiuosi, kad kokio silikono ten nebus
privaryta, nes tada kajuk. Dabar ivariau WD, tikiuosi gal nors truputi
atleis ir vel ....

Bet ar krypti patvirtinat: pries laikrodzio rodykle? Mummis tai patvirtino,
tikiuosi kitu nuomoniu nebus :))