Tema: Re: Q. Grindų šiltinimas
Autorius: Good
Data: 2009-12-19 22:22:07
Vienas is variantu yra pripusti polistirolo "trupiniu" Parsidavineja toks
"palaidas" ne lapais, o trupiniai. Esu kazkada pirkes, o ir lig siol kazkur
maisas metosi. Senai kazkas groupsuose dalinosi patirtimi, kad su paprastu
dulkiu siurbliu  supute i skyle. Kazkiek turetu pagelbeti, o ir pigiau vargu
ar ka rasi, nes tie "trupiniai" buna pigesni negu polistirolo lapai. Jie
dregmes nebijo, pleveliu nereikia ir pan., bet pacukams bus dziaugsmas.
Kitas momentas, kad pagal viska ten pas tave salcio tiltu yra, o ju jokiais
putimais ar tarpu pildymais nepanaikiinsi.