Tema: Re: TOTAL OT: laptopas ant laido
Autorius: Ziaurus
Data: 2009-12-19 21:36:44
pas mane toshiba, jam jau turbut ketvirti metai eina, bet baterija laiko 15
minuciu, realiai apsaugo tik elektrai dingus. itariu kad suvariau laikydamas
ant laido pastoviai, nes taip pradejo darytis kai jam suejo kokie 2 metai.
yra dabar kitas naujas kompas packard bell, tai to laikau isemes batarke,
bet kiek zmoniu, tiek nuomoniu, nezinau kaip is tikro yra. itariu, kad kaip
jus sakot pvz dell ir dar kiti gamintojai yra numate koki automatini
isjungeja, todel nera skirtumo.