Tema: Re: Kur dingo SSS kataloge kainos?
Autorius: BigM
Data: 2009-12-18 17:33:01
man tai labai siejasi su tuo, kad pas mus mokančių daryti verslą yra mažai.
Dauguma yra labiau spekuliacijos, o ne verslas. Jei mokėtų daryti verslą,
tai nelabai ir slėptų tokių dalykų, nes galėtų įrodyti jų sukuriamą
pridėtąją vertę ir kad kitam neverta to daryti pačiam ir geriau tai
nupirkti/užsakyti. Pas daugelį kainos būna "iš lubų" ir niekuo nepagrįstos -
neseniai elektrikas skydinę tvarkė, tai kainą užgiedojo nesveiką, kai paskui
susėdę išdėliojom viską į lentynėles ir pamatėm, kad jo valandinis įkainis
gaunasi labai jau "dosnus", tai ir normaliai paskui sulygom, kad ir aš
jausčiausi nepermokėjęs ir jis normaliai uždirbęs pagal savo kvalifikaciją.