Tema: Re: Padekit studientui :)
Autorius: Valdas
Data: 2009-12-18 12:03:08
Esu treciakursis, istojau i VGTU, nes reikejo kazkur stot, kad nepaimtu i
armucha, pataikiau kaip tycia i statybu inzinerija. Mokytis tingiu, mergu
grupej nera, tai belieka gert su kambarioku. Taip ir pralebedojau pirma
semestra, neislaikiau nei vieno kolio, dabar reikia kazkaip praslyst pro
egzus. Bukit geri, visi gi mes studentais buvom, uzjauskit vargsa, imeskit
kelis pdf'us apie tuos prakeiktus vamzdzius, nes nezinau net nuo kurio galo
pradet ieskot. Prisiekiu, jeigu islaikau egzus, pazadu kita semestra mokytis
bet alaus neatsisakysiu! Studento garbes zodis!"