Tema: Re: Techninis spiritas - kur gauti?
Autorius: RD
Data: 2009-12-18 15:37:40
iksas wrote:
> nu nezinau ten ant kiek didelis skirtumas tarp etilo ir metilo, bet tikrai
> gerai pamenu "stumbro" skelbima, superkame TECHNINI SPIRITA.. be to visai
> neseniai nusipirkau stumbro simtmecio degtines, tai pasislykstejau, nu ne
> vodke ten o spiritas su vandeniu. vienintelis geras stumbro produktas
> "maistinis spiritas" 1 l buteliuose, 96% :) (mirtingiesiems neparduodamas).

Parodyk man toki skelbima  apie superkama spirita , smarkiai pasijuoksiu :)

Taip, kai MG baltic uzdare stumbro spirito varyklas
Antanavoje,Balbieriskyje tai degtines kokybe suprastejo ,nes vietoj
kokybiskesnio grudu ir bulviu spirito vis dazniau naudojamas pigesnis
melasinis.

Bet jei tau simtmecio degtine trenke spiritu tai nusipirkai padirbta
(gan daznas atvejis LT ,retai buna net ir didziuosiuose prekybos centruose).