Tema: Re: nuotekio rele
Autorius: Evaldas
Data: 2009-12-17 11:56:23
Tu ką, ant savęs testavai ? Pavarai.
Bet viskam yra paaiškinimas, jei jau tu toks atsparus elektrai  tai reiškia tavo kūno varža yra didelė (greičiausiai užsiauginai storą odą) ir todėl srovė nepasiekia 30mA. O normalų žmogą pakankamai smagiai purto jau 3mA.
Tai tiek. Norint įsitikinti relės nepriekaištingu veikimu reikia fazę prijungti prie įžeminimo per ~7kOm varžą.