Tema: Re: elektrines sluotos
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-16 15:31:43
manyciau nauja sluota bus geresne dovana, nei tas elektrinis monstras. O ir sveikiau.
Primesk labai kritiskai, ar tas zmogus nores issitempineti ta slavykle, tampytis laidus, paskui ja valyti, suvynioti laidus ir panasiai. Iverink ar tures kur pasideti, kad butu visada po ranka, ar nereikes kilnoti norint pervaziuoti i kita vieta. Ir dar niuansas, jei su sluota nusluoji per 15 minuciu,o su aparatu per 10 minuciu, tai tikrai didele tikimybe, kad nezais su tuo elektriniu (laiko sutaupai nedaug, pavargimas skaityk beveik toks pats, o kur dar ziadimas su laidais ir pan).

Neatimk malonumo is zmogaus :)

T:)