Tema: Re: Kur nusipirkt duju skaitikli
Autorius: Jaunas
Data: 2009-12-16 15:06:36
> ar nebus jie apskaitomi? kaip suprantu naujam vartotojui juos pastato LD
> savo saskaita. Nebent koki nurasyta gautum. Arba nauja pirkt

Tai ir sakau. Pagal juos kontrolinis skaitiklis apskaitomas, jam atliekamos
patikros, norint ji sumontuoti reikalingas projektas ir leidimas ir montuoja
ji tik duju imones meistrai.
Sake viskas  kainuos apie 1000Lt....
O man reikia cia laikinai pasijungti, kad zinociau kiek nors apytiksliai
moketi seimininkams...
Jei cia nebegyvensiu tai ta skaitikli ir issinesiu.
Nemanau, kad cia reikia kazkokio didelio mokslo, po duju krano pasijungti
skaitikli...
Ir tik nereikia man cia   lia...lia...lia  apie saugumo technika...