Tema: Re: Kuras zidiniui
Autorius: Blinda
Data: 2009-12-16 13:45:46
Gerai, pradekim nuo pradziamokslio. Kaip reiketu teisingai kurenti?
Ar taip kaip buvo aprasyta i malkomis uzdegta zidini ideti kelis briketus?
Tokiu atveju reikia ir malku ir briketu.

As tai sudejau tris juos padegiau su ilgai deganciu "degtuku" ir veliau kai
tie buvo raudoni, bet be liepsnos idejau dar pora.
Gal Ermitaze levi briketai?

Kapsule Seguin Kitiflam (lyg apie 12 kilovatu).