Tema: Re: del sildymo reguliavimo
Autorius: bzik
Data: 2009-12-16 09:14:44
taip, nes kiekvienu atveju yra skirtingas namo apsiltinimas, patalpu dydis, radiatoriu kiekis ir galia.
Pvz. as dejau didesnius radiatorius galvodamas apie galimybe leist sistemoje vesesni vandeni. Skaiciavau atsargiai, su rezervu. Dabar realybeje pora radiatoriu galeciau nukabint, nes namas gavosi siltesnis nei maniau.

"Zolla" <nera@be_spamo_meilo.lt> wrote in message news:hga055$3hf$1@trimpas.omnitel.net...
> na kaip suprantu, reik eiti bandymo keliu ir atrasti savo viduriuka.
>

> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message

>>> 6 padetimis nuo 1 iki 6. Kambaryje radiatoriai su 5 padeciu