Tema: Re: kokios stafkes
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-12-16 07:08:13
Na, vasara man toki darbeli (25 metru apie metro aukscio su greziniais ir
atatampiniem atramom (igreztas grezinys uz metro nuo tvoros pamato ir
padarytas sujungimas su armatura, kad nenuvirstu tvora, kai uzpilsiu zemem)
pdare su medziagom uz 3000 ltl) o kita 50 m ilgio tvora pakele 50 cm
(kaimynas pamata jau buvo pasidares) su tokiom paciom atatampom uz 2000 Lt.
Visos kainos su medziagom ir darbu.