Tema: Re: mindau, del skalbenkes
Autorius: -o-o-
Data: 2009-12-15 15:43:00
visos vidaus medziagos minejo, kad ne tai, kad prastos kokybes, bet labai
prastos, viskas visur taupyta ir nesvarbu koks modelis. Aisku gali buti
isimciu, bet kaip jis minejo, sake jau visi "ismoko" gamint 4-5metams, kad
po to pirktu nauja. Kazka minejo daznai guolis pareina, jei nepastebesi, tai
kai uzstrigs sone ispjaus skyle. Nu vienzo as susidariau nuomone, kad ji
kone "popierine-plastikine" ir pan.