Tema: Re: Kilobaitai2
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-15 13:20:40
taip taip, turetu. Bet klausimas ar sumokes. Sutartys rasytines nera, o zodines irgi greiciausiai nesitarete del broko kompensavimo. O apie kokybe tikriausiai irgi buvo "ai, daryk kaip iseina" arba meistrelis prades skiesti "sakiau, kad sienos nelygios reikia papildomai lyginti, bet nesutikai moketi". Nu vienu zodziu pareikalauti reikia, bet daug sansu nedeciau, kad jis tau kazka kompensuos. Tiesiog reikia visada nemoketi avansu daugiau nei padare ir tas darbas tau tiko. O ka tu is jo isreikalausi, susirinks irankius ir ieseis. Greiciausiai zinai tik jo varda ir telefono numeri (kai skambinsi tiesiog neatsiliepines). Va jei tu nesumoketum, tai ziurek kokia zapadlo padarys paskutine darbo diena, arba siaip kaipnors pakenks. Jis bent jau zino kur tu gyveni (kur tavo turtas). Tokia jau ziauri realybe.

T:)