Tema: Re: pasvarstymui del karsto vandens
Autorius: in_memoriam
Data: 2009-12-15 00:46:01
skias visada galima paslysti i filosofija nuobodziais lenkiskais vakarais:
skaiciukas 500 lengvai gali kisti kelis sykius apgyvendinus moteri.
boileris nenaudojamas gali netycia voliotis garaze/sklepe ar siaip sode.
o kad kWh (beja ko nepasakei kad "h" praleidau?) pigesni butu, galima
sugalvoti kad elektra piks ar bent jau naktinis tarifas nuo kazkada papiks

ir is viso nuo kada ekonomika destoma mokykloje? bet tu paziurek i formule
ir pasakyk ko dar truksta