Tema: Re: Viadrus U22
Autorius: Bersek
Data: 2009-12-14 16:12:36
Siaip jei jeu nori keist, tai pagooglink Raseiniuose gamina kieto kuro
katilus. Dabar naudoju labai patenkintas. Su atraizom (lentos, durys,
plokste) iki 12 val dega. Jei berzas + anglys tai 24h nesunkiai isdega :)
Jei nerasi as galesiu paskui paieskoti numerio ju. Ir kaina tikrai nebloga
pas juos.

p.s. kiek zinau buitines tech prekiauji :) kaip pas tave su whirpool ?