Tema: Re: Dulkiu siurblys ir oro drekintuvas
Autorius: rl
Data: 2009-12-13 16:07:08
O neina tam AEG popieriniu maiseliu vienkartiniu naudoti? Nes kiek teko
naudoti medziaginius, tai jau prie ju grizti tikrai nenoreciau...

Ultragarsiniai zymiai maziau elektros naudoja.
Is krano vandeni naudojant kalkiu milteliais viska aplinkui padengia :)
Distiliuotas gerai, bet brangu :( Mes 12 kv.m. kambaryje kas nakti pora
litru isgarinam. Dabar su virintu naudojam, bet uzknisa kiekviena karta
virinti, vesinti... Plius dar vistiek ant drekintuvo membranos kazkiek
kalkiu kaupiasi...
Planas yra osmozini filtra virtuveje pasistatyti, tai bus ka i
drekintuva pilti, ir siaip gal kur prie ukes... Kiek jie ten pigiausi,
ar ne ~700 Lt eina dabar jau.