Tema: Re: Pagelbekite su SAT kainomis
Autorius: Gimp
Data: 2009-12-11 10:39:58
Jis taip ir veikia: sukasi mcps su visais serverio parametrais: server ip
arba host, port, login, passwd, CAID ir t.t (ivedama per winscp ar kita
programele). Kompo ijungto nereikia, svarbu kad prie interneto butu
prijungtas (per laida arba wlan). Pas mane namie jis buvo pajungtas prie TEO
DSL modemo/routerio/wireless AP ir COM portas prie Openbox 820VACI.

Gimp