Tema: Re: gal kam medienos
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-11 09:43:56
Kadangi pas mane buvo atlieku pora sunkvezimiu, tai as pasamdziau zmogeliuka
tai jis man viska supjove ir isiveziau ir tvarkingai susandeliavau. Dabar
isimetu rysuliuka sausu malkuciu i bagazine, atsivezu ir sekmingai kurenu.
Jausmas dvigubas is vienos puses siluma, ir malonumas,  kad tai nieko
nekainavo. Taip bekurendamas pastebejau, kad nemazai as jau ir sukurenau :)
Aplamai po statybos nieko neismeciau, kartonas, plevele buvo atiduotas
perdirbimui. Skardos, vielos - i metalo lauza.  Fibo likuciai, gipsas,
tinkas - ant keliuko duobes palyginau. Vata, polistirola atidaviau
pazistamui. Tik va bitumine stogo danga, skudurus tai ismeciau. Nuo
keramzito liko daug bigbagu i juos ir rusiavau atliekas. Is padeklu buvau
garaze pasidares stelazus, dabar juos pakeite nauji cinkuoti, tai senieji
gerai padziuve toliau tarnaus kaip malkos :)